Books no.2

DSC_0132

Ahojky! Dneska bych se s Vámi chtěla podělit o další knížky.

Určitě mi napište jestli knížky četli a co si o nich myslíte…

HLEDÁNÍ ALJAŠKY    ( John Green )

Knížku hledání Aljašky jsem přečetla na jeden zátah. Líbilo se mi, jak je rozdělená na 2 části “PŘEDTÍM” a “POTOM”. Ale popravdě, když jsem zjistila co se stalo, vůbec se mi nechtělo číst dál. Nakonec jsem byla ale ráda, že jsem to dočetla, protože ten konec mě doopravdy dostal…

DSC_0149DSC_0143DSC_0142.JPG

 

UKAŽ,CO DĚLÁŠ!    ( Austin Kleon )

Knížka Ukaž, co děláš! není knížka, od které bych se nemohla odtrhnout ale přišla mi zajímavá. Nejvíce se mi líbila, že je prokládaná citáty (jsem milovník citátů). Byla pro mě tak trochu motivací začít psát tenhle blog. 😀

DSC_0133DSC_0135 DSC_0123DSC_0111

Leave a Reply

